وادي

أهلا بك عضونا الكريم
وادي يتمنى لك زيارة ممتعة ومفيدة
مع تحيات

مؤمن

https://www.facebook.com/momenelrfaay

وادي بين ضفاف القلوب يجمّع الأصدقاء



لعبة لمن تهدى هذة الجملة


Hisham_Biology
وادياوي جامد اخر حاجه
وادياوي جامد اخر حاجه

تاريخ التسجيل : 03/05/2009
عدد الرسائل : 381

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف Hisham_Biology في الأربعاء 19 مايو 2010, 10:57 am

جملتي المشهورة لا خير الا فيما اختاره الله

بهديها لكل الدنيا

زائر
زائر

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف زائر في الأربعاء 19 مايو 2010, 11:22 am

جملتك يا هيما بهديها لــ ســاحر الروماسيه

ههههههههههههههه

جملتي s من يوم بعدك وانا قلبي مكسور وحزين

malim
وادياوي سوبر
وادياوي سوبر

تاريخ التسجيل : 11/03/2010
عدد الرسائل : 1456

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف malim في الخميس 20 مايو 2010, 9:42 am

حبيبتى
بحبك موووووووووووت

الحياة امل
مشرفة قسم الرجل والمرأه

تاريخ التسجيل : 07/02/2010
عدد الرسائل : 460

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف الحياة امل في الجمعة 21 مايو 2010, 6:30 pm

طبعا بهديها لزوجى

وجملتى

على شان الورد ينسقى العليق

malim
وادياوي سوبر
وادياوي سوبر

تاريخ التسجيل : 11/03/2010
عدد الرسائل : 1456

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف malim في الجمعة 21 مايو 2010, 9:52 pm

اهديها لكل المنتدى

جملتى

لا تبكى نفسى على شئ قد ذهب فانت التى تملكى كل شئ ذاهبة
avatar
Hisham_Biology
وادياوي جامد اخر حاجه
وادياوي جامد اخر حاجه

تاريخ التسجيل : 03/05/2009
تاريخ الميلاد : 08/05/1990
ذكر العمل/الترفيه : فاضي وعلى رأي المثل الفاضي يعمل واحد
نقاط : 40484
عدد الرسائل : 381
العمر : 29
المزاج : كنت بحب....... حاليا قافل قلبي تماما للابد
الشهرة : 3

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف Hisham_Biology في السبت 22 مايو 2010, 9:58 am

جملتي هي ( الرجال يموتون من
الحب ، والنساء يحيين به)ذ



فلا تمت ايها الرجل من أجل حب امرأه

بهديها لنفسي


avatar
Hisham_Biology
وادياوي جامد اخر حاجه
وادياوي جامد اخر حاجه

تاريخ التسجيل : 03/05/2009
تاريخ الميلاد : 08/05/1990
ذكر العمل/الترفيه : فاضي وعلى رأي المثل الفاضي يعمل واحد
نقاط : 40484
عدد الرسائل : 381
العمر : 29
المزاج : كنت بحب....... حاليا قافل قلبي تماما للابد
الشهرة : 3

shady كنت عايش اجمل قصة حب ولما فتتحت عيني اكتشفت انني كنت كابوس

مُساهمة من طرف Hisham_Biology في الثلاثاء 25 مايو 2010, 12:43 pm

انا بهدي كلمات الاغنيه دي لاول واخر حب حقيقي كان في قلبي

__مصطفى محفوظ__مابتوقفش الدنيا ___ذ


مابتوقفش الدنيا ابدا على اللي راح ناس تروح في ثانيه تيجي مكانها ناس يعني زي ماكنت من غيرك بعيش مش هسيبك تاني تبعدني وخلاص
انته ناسي لما شفتك كنت ايه هي ايه الدنيا هتنسيك اوام دنته اصغر من اللي ممكن اقوله ليك روح خلاص ماعدش لووه لزمه الكلام
.................
..................
.................
مش في بالي ومش هفكر ثانيه فيك هنسى فين وازاي قابلتك من زمان ولا هي الدنيا واقفه خلاص عليك لا ده في حياتي غيرك ناس كمان
.................
..................
.................
انته تطلع مين هما بس يومين وفي بعادك خلاص هنساااك شوف انسى ولا نسيت رحت ولا وجيت ماهوش فارق معايا هواك
.................
..................
.................
avatar
malim
وادياوي سوبر
وادياوي سوبر

تاريخ التسجيل : 11/03/2010
تاريخ الميلاد : 15/04/1989
ذكر العمل/الترفيه : .
نقاط : 43029
عدد الرسائل : 1456
العمر : 30
الشهرة : 11

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف malim في الأربعاء 26 مايو 2010, 6:07 am

على فكرة يا اتش انت بتلعب غلط
يا ريت يا جماعة نلعب صح عشان الالعاب مش تبوظ


يلا جملتى

لا تجعل قلبك بئر يشرب منه كل عابر،ولكن اجعله جوهرة يمتلكها كل قادر
avatar
زائر
زائر

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف زائر في الثلاثاء 01 يونيو 2010, 1:14 am

بقولها لاي شاب بيضعف قدام اي بنت

لما تيجي تقوله بحبك ويسبلها نفسه خالص



جملتي هي

لاتحزن ان خانتك فتاه فهي كالطائر تشرب من كل قناه
avatar
malim
وادياوي سوبر
وادياوي سوبر

تاريخ التسجيل : 11/03/2010
تاريخ الميلاد : 15/04/1989
ذكر العمل/الترفيه : .
نقاط : 43029
عدد الرسائل : 1456
العمر : 30
الشهرة : 11

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف malim في الثلاثاء 01 يونيو 2010, 6:30 am

اقول الجملة دى لنفسى

حصل معايا موقف من بنت وحسيت بعده ان دى نهاية العالم بس الحمد لله فقت منه

جملتى

قليل دائم خير من كثير منقطع،فقل الحمد لله
avatar
زائر
زائر

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف زائر في الأربعاء 02 يونيو 2010, 10:21 pm

الجمله دي بقولها لكل الناس وياريت كل واحد يحمد ربنه

على الحاله اللي هو فيها وميبصش للناس التانيه اللي شايفهم اعلى منه

لان مفيش حد ربنه مديه كل حاجه كامله


ودي جملتي

عاهدت نفسى .... الاابكى بعدك ... فلا شىء بعدك يستحق دموعى !
توتى متعب
توتى متعب
وادياوي شغاال
وادياوي  شغاال

تاريخ التسجيل : 01/06/2010
تاريخ الميلاد : 29/05/1989
انثى العمل/الترفيه : دوام الحال من المحال
نقاط : 35303
عدد الرسائل : 81
العمر : 30
المزاج : يعنى ملخبط
الشهرة : 0

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف توتى متعب في الإثنين 21 يونيو 2010, 7:06 am

اهديها لاى حد بيحب حب حقيقى واظطره الزمن للفراق




جملتى
محدش واحشنى قدك
قطقوطه
قطقوطه
وادياوي شغاال
وادياوي  شغاال

تاريخ التسجيل : 23/05/2010
تاريخ الميلاد : 25/05/1989
انثى العمل/الترفيه : بحب حبيبى
نقاط : 35416
عدد الرسائل : 108
العمر : 30
الشهرة : 0

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف قطقوطه في الثلاثاء 22 يونيو 2010, 8:10 pm

اقوووولها لحبيب قلبى وعمرى

جملتى

مستحيل انسى هواااك
avatar
malim
وادياوي سوبر
وادياوي سوبر

تاريخ التسجيل : 11/03/2010
تاريخ الميلاد : 15/04/1989
ذكر العمل/الترفيه : .
نقاط : 43029
عدد الرسائل : 1456
العمر : 30
الشهرة : 11

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف malim في الثلاثاء 22 يونيو 2010, 10:46 pm

لحبيبتى اللى بموت فيها

جملتى

الحياة من غيرك ولا حاجة
الحياة امل
الحياة امل
مشرفة قسم الرجل والمرأه

تاريخ التسجيل : 07/02/2010
تاريخ الميلاد : 12/11/1983
انثى العمل/الترفيه : القراءة و النت
نقاط : 37917
عدد الرسائل : 460
العمر : 36
المزاج : متفالة بالحياة
الشهرة : 9

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف الحياة امل في الأربعاء 23 يونيو 2010, 12:47 am

بقولها لزوجى طبعا

وجملتى هى

وانتا بعيد عنى مش عايشة
avatar
زائر
زائر

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف زائر في الأربعاء 23 يونيو 2010, 1:02 am

مش بهديها لحد

لاني اديني عايش في الدنيا والحمدلله الدنيا حلوه معايا



جـمـلـتـيs واحشني مووت
avatar
malim
وادياوي سوبر
وادياوي سوبر

تاريخ التسجيل : 11/03/2010
تاريخ الميلاد : 15/04/1989
ذكر العمل/الترفيه : .
نقاط : 43029
عدد الرسائل : 1456
العمر : 30
الشهرة : 11

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف malim في الأربعاء 23 يونيو 2010, 10:16 am

اقولها لخالى
بقاله سنة فى الامارات ونفسى اشوفه


جملتى
نفسى اكمل عمرى معاك
avatar
زائر
زائر

shady رد: لعبة لمن تهدى هذة الجملة

مُساهمة من طرف زائر في الخميس 24 يونيو 2010, 12:23 pm

اممممممممممممممممممممممم

لخطيبتي الجميله والاموره

(ملكة الاحساس)

واحب اقولها اهلا ومرحبا ونورتي ارض الوادي الجديد


جملتي s ربنا يهديك

    الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء 21 يناير 2020, 8:02 am