وادي

أهلا بك عضونا الكريم
وادي يتمنى لك زيارة ممتعة ومفيدة
مع تحيات

مؤمن

https://www.facebook.com/momenelrfaay

وادي بين ضفاف القلوب يجمّع الأصدقاء



معانى اسماء البنات حسب علم النفس

weema
weema
وادياوي جديد

تاريخ التسجيل : 14/07/2009
تاريخ الميلاد : 01/08/1990
ذكر العمل/الترفيه : طالب فى كلية سياحة وفنادق الاسماعيلية
نقاط : 38113
عدد الرسائل : 29
العمر : 29
الشهرة : 0

فرعون معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف weema في السبت 05 سبتمبر 2009, 12:11 pm

عندي اليوم موضوع جديد.
وهو تفسير معني اسماء البنات نفسيأ
معاني اسماء البنات حسب علم النفس !!!
وان شاء الله كل البنات يجدو اساميهم هنا
معاني اسماء البنات حسب علم النفس
ابتسام : رزينه .. و ثقيله .. و خدومه .. بس عقدتها انها شينه.
أمل : طيبة قلب .. و تفكر ألف مره قبل ماتقرر بشي.
أحلام : قوية شخصيه .. ذكيه .. خدومه .. و دايم تحلم و تخطط حق المستقبل وعندها طموح.
أسماء : هاديه و علطول ساكته .. و مخلصه .. بس غامضه.
ايمان : طيبة قلب .. يحبونها اللي حولها .. مشكلتها انها ماتعرف تعبر عن حبها .. وتحس ان مافي حد يفهمها.
بدور : مثل اسمها حلوه و مزيونه و خجوله .. بس ياويلك منها اذا سويت فيها شي.
بشرى : تحب تثبت نفسها .. ذكيه .. تحب الناس .. غامضه .
بدريه : ثقيله و رزينه .. وكتومه .. يعني اذا قلتلها سر .. تظمن سرك في بير.. بس ثقيلة دم .
بسمه : انسانه ذكيه .. شخصيتها قويه .. ماتحب اللف و الدوران .. اذا حست ان في انسان بيغلط عليها .. تلعن سلسفيل اجداده..
تهاني: خفيفة دم و من خفة دمها أحيان تظن انها مرجوجه وخريش.. حذره في تعاملها مع الناس.
تغريد: طيبه و محبوبه من الجميع .. بس فيها عرق سوداني .. يعني عجازه.
جميله : ذكيه .. و جريئه .. و الواحد يعتمد عليها .. مشكلتها انها ماتقدر تمتنع عن الحش

جميله : ذكيه .. و جريئه .. و الواحد يعتمد عليها .. مشكلتها انها ماتقدر تمتنع عن الحش.
حنان : خفيفة دم .. خدومه .. مخلصه .. و مطيعه .. بس أحيانا تصير أنانيه بشكل فظيع .
حصه : قوية شخصيه .. محبوبه .. بس للأسف مالها حظ .. دايم مقروده.
حوريه : محبوبه .. و تحب التعارف و الصداقات .. بس انها شرسه .. محد يتحمل لسانها الطويل.
حياة : اللي مايعرفها مايثمنها .. عاقله .. بس شينها انها تحب كل شي قدامها يكون جاهز .
خلود : طيبة قلب .. شخصيتها قويه .. محبوبه من الجميع .. دلوعه .. وراسها يابس.
خديجه : خدومه .. و تحب الناس .. و قلبها طيب .. ماتحب الحش .. و تتعامل مع الناس بطيبة قلب .. بس اذا غلط عليها أحد توريه نجوم الظهر.
دلال : .حلوه و جذابه .. بس مشكلتها انها ضعيفة شخصيه .
ديما : قوية شخصيه .. تتعامل مع الشخص مثل مايعاملها .. كلمتها وحده .. و قلبها طيب .. من طيبته يوديها في مشاكل.
دانه : أهلها يموتون فيها .. دلوعه .. و حلوه ولسانها طويل تعلقه على كتفها..
رشا : ياحليلها .. طيبة قلب .. و دمعتها دايم على خدها .. عاطفيه .. بس ياويل من يغلط على أحبابها ولا يدوس لهم على طرف..
روان : دلوعه .. و محبوبه .. بس دايماً تكون ضايعه في الطوشه يعني ماتدري وين الله حاطها.. خبر خير يعني..
رقيه : مخلصه في شغلها .. ماتحب اللي يلعب بذيله .. متحفظه .. وماتحب اللعب و اللف و الدوران..
ريم : طيبة قلب .. و خدومه .. و على نياتها .. مطيعه .. تحب الناس .. بس مقروده مالها حظ..
رنا : حلوه .. حنونه .. و تحب الناس .. اجتماعيه .. واجتماعيتها هاي تسبب لها مشاكل..
رانيا : دلوعه .. ويعتمد عليها .. بس مشكلتها انها ثقيلة دم..
زينب : حلوه و مزيونه .. و لها شخصيه قويه .. خدومه .. و تحب تعبر عن مشاعرها بطلاقه .. و راسها يابس.
زهره : ذكيه وشاطره .. حبوبه .. تحب الصداقات .. مشكلتها غيرتها اللي تذبحها و تذبح اللي حولها .
زكيه : تحب الضحك .. و المزاح .. و المرح .. شاطره .. و حنونه .. بس لسانها دايم يخونها

سلوى : قلبها طيب ..مطيعه و خدومه .. و حلوه و مزيونه .. دلوعه .. بس للأسف مالها حظ .
سعاد : شاطره و ذكيه .. بس شرانيه.
ساره : محبوبه .. ذكيه .. طموحه .. عنيده ..و مزعجه.
سلمى : ذكيه .. شخصيتها قويه .. تحب الحريه و التجديد .. لكنها مزعجه.
سناء : حبوبه و خفيفة دم .. و اذا حبت تبيع الدنيا للي تحبه .. مشكلتها انها تفكر بقلبها قبل عقلها .. و هذا يسبب لها مشاكل .
شعاع : ذكيه .. و مجتهده .. و شخصيتها قويه .. واذا حطت براسها شي لازم تسويه .. بس انها شينه..
شريفه : خفيفة دم .. تحب صديقاتها .. و الناس تحبها .. بس وقت الجد جد .. ماعندها مزح و كلام فاضي .. (عسكريه ).
شوق : رقيقه.. و تحب تثبت نفسها .. خوافه.
عبير : مجتهده و شاطره .. و حبوبه و دلوعه .. غامضه .. بس مشكلتها انها متهوره.
عايشه : شاطره .. صبوره .. مخلصه .. اذا حبت أحد تحبه بجنون .. بس مشكلتها انها تمشي ورى هواها.
عزيزه : مخلصه .. رزينه .. ثقيله .. وثقيلة الدم.
العنود : شخصيه قويه .. مزيونه .. محبوبه .. لها شعبيه كبيره .. و ذكيه .. طموووحه .. و ياويل من يتجرء يغلط عليها.
فاتن : حلوه .. حبوبه .. ذكيه .. شخصيتها ضعيفه.
فردوس : ذكيه .. طموحه .. شخصيتها قويه.
لمياء : محبوبه .. تحب تبني صداقات .. و دلوعه .. و ياويله اللي اذا طلبت منه شي و لا جابه لها.
لينا : طيبة قلب .. و على نياتها .. و دمعتها علطول على خدها .. بس تحس ان محد يفهمها.
ليلى : شخصيه قويه .. ذكيه .. حبوبه . تحب المزاح .. لكنها مزعجه.
منيره : واضحه .. ماتحب اللف و الدوران .. صريحه .. و أم حنون .. بس لسانها طويل.
منال : هاديه .. و حلوه . ودلوعه .. وواثقه من نفسها .. بس انها مغروره .
مريم : طيبه و على نياتها .. عاطفيه .. و مندفعه .. تحب الحش.
منى : هاديه .. و رزينه .. ذكيه .. و تحب المظاهر.
مشاعل : محبوبه .. تحب بناء صداقات .. لكنها غامضه .
نوره : شخصيتها قويه .. ذكيه .. و شاطره .. تفكر بعقلها في الأمور العاطفيه .. تحب تزيد ثقافتها .. صريحه ماتعرف

نوف : تحب بناء الصداقات .. تحب المغامرات ... تحب التراث .. لكن يا حبها حق الحش .
نوال : شخصيه قويه .. محبوبه .. و تحب الناس .. مطيعه .. و عنيده.
ناديه : شخصيتها قويه .. و تحب تثبت نفسها .. تعتمد على نفسها .. وماتحب تغامر بشي .. تفكر مليون مره قبل ماتسوي أي شي
.
هدى : شخصيه قويه .. يعتمد عليها في أصعب المواقف .. خدومه .. لكنها غامضه .. و تحب الحش.
هناء : على نياتها .. تتصرف حسب مايملي عليها عاطفتها .. بدون تفكير .. ذكيه .. خدومه ..
هيا : محبوبه .. تحب اللي يحبها بس .. مطيعه .. مخلصه .. لكنها عصبيه .
هند : عاطفيه .. ذكيه و شاطره .. اذا حبت شي تحب تمتلكه لحالها .. غيوره
هنادي : شخصيه قويه .. تحب الدلع و المظاهر .. ذكيه .. ومحبوبه من الجميع
وفاء : شاطره و ذكيه .. بس ياويل اللي هي تحط عينها عليه.
ياسمين : قلبها طيب .. خدومه .. مزيونه .. لكنها متهوره.
يسرى : شخصيه قويه .. تحب تثبت ذاتها .. و تحب المظاهر



يا جماعة انا اسف لو وحدة ملقيش اسمها Very Happy bom
avatar
Hisham_Biology
وادياوي جامد اخر حاجه
وادياوي جامد اخر حاجه

تاريخ التسجيل : 03/05/2009
تاريخ الميلاد : 08/05/1990
ذكر العمل/الترفيه : فاضي وعلى رأي المثل الفاضي يعمل واحد
نقاط : 40104
عدد الرسائل : 381
العمر : 29
المزاج : كنت بحب....... حاليا قافل قلبي تماما للابد
الشهرة : 3

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف Hisham_Biology في السبت 05 سبتمبر 2009, 12:14 pm

فعلا فعلا موضوع قمة ف الروعه يا ويما وتقبل مروري يا حبي
MoAmEn
MoAmEn
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)

تاريخ التسجيل : 01/10/2007
ذكر نقاط : 1034821
عدد الرسائل : 2012
الشهرة : 9

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف MoAmEn في الأحد 06 سبتمبر 2009, 1:44 am

موضوع جميل

بس في اسماء كتير ناقصة

دول مالهومش معنى ولا ايه

مستني الرد


_________________
مع تحيات
إدارة المنتدى
H
H
وادياوي من عيلة وادي
وادياوي من عيلة وادي

تاريخ التسجيل : 07/07/2009
تاريخ الميلاد : 05/09/1984
انثى العمل/الترفيه : معلمة
نقاط : 38817
عدد الرسائل : 284
العمر : 35
المزاج : فى قمة السعاده والرضا ولله الحمد
الشهرة : 1

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف H في الإثنين 07 سبتمبر 2009, 8:03 pm

موضوع جميل يا ويما
وانا لقيت اسمى مرسيييييييييييييه
بس فيه حاجة مش فيا ........ انا عمرى ما حششت
ههههههههههههههههه
weema
weema
وادياوي جديد

تاريخ التسجيل : 14/07/2009
تاريخ الميلاد : 01/08/1990
ذكر العمل/الترفيه : طالب فى كلية سياحة وفنادق الاسماعيلية
نقاط : 38113
عدد الرسائل : 29
العمر : 29
الشهرة : 0

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف weema في الخميس 10 سبتمبر 2009, 12:38 pm

اى خدمة والاسامى الجديدة جاية وكاملة ان شاء الله

وانتى شكللك كدة حششتى قبل كدة هدى Laughing

شكرا للردود Wink
avatar
hams elhanan
مشرفة قسم دلع البنات

تاريخ التسجيل : 07/05/2009
تاريخ الميلاد : 28/01/1991
انثى العمل/الترفيه : عروس البحر
نقاط : 40185
عدد الرسائل : 437
العمر : 28
الشهرة : 2

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف hams elhanan في الأحد 13 سبتمبر 2009, 1:44 am

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو
بجد موضوع اكثر من رائع
تسلم ايدك بجد يا ويما علي ما قدمت لنااااا
بس فين اسمي انا
دومت متميز
MoAmEn
MoAmEn
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)

تاريخ التسجيل : 01/10/2007
ذكر نقاط : 1034821
عدد الرسائل : 2012
الشهرة : 9

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف MoAmEn في الأحد 13 سبتمبر 2009, 11:53 pm

حمد الله ع السلامة همس

منورة

بليز تضيف اسم الانسة اللي كانت زعلانة من المنتدى


_________________
مع تحيات
إدارة المنتدى
حمادة عبد النبي
حمادة عبد النبي
وادياوي سوبر
وادياوي سوبر

تاريخ التسجيل : 28/04/2009
تاريخ الميلاد : 02/07/1989
ذكر العمل/الترفيه : الكورة والكشافة
نقاط : 39204
عدد الرسائل : 1871
العمر : 30
المزاج : ماليش مزاج ليا كيف (( اتفرج علي متشات))
الشهرة : 15

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف حمادة عبد النبي في الإثنين 14 سبتمبر 2009, 7:31 am

خد بالك يا شادي همس

همس انا اشرحولك

همس : مجنونة عصبية خدمن ده خلاص

استني رايح فين لسة باقي المواصفات

بس بتاخد قررها الي حد ما بيبقي غير متقن وكتير ما بترجع فيه

وده نتيجة قلبها الحنين

منا لازم اعدل في الكلام


هههههههههههه


لالالالالالالالالا يا جماعه محدش يصدق الكلام ده علي همس

همس ( رودي ) بنت طيبة وجدعه وغلبانه وكريمة جدا وزى العسل

بس ياريت تاخد قرار مترجعش فيه

كل ده علشان متجيش المنتدي تاني


هههههههههههه
حبيبي همس مقدرش طبعا اقول عليكي كدة



وكل سنة وانتي طيبة


بس انا مليش في اسماء البنات ولا الكلام ده



القرصان



حماده عبد النبي
weema
weema
وادياوي جديد

تاريخ التسجيل : 14/07/2009
تاريخ الميلاد : 01/08/1990
ذكر العمل/الترفيه : طالب فى كلية سياحة وفنادق الاسماعيلية
نقاط : 38113
عدد الرسائل : 29
العمر : 29
الشهرة : 0

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف weema في الثلاثاء 15 سبتمبر 2009, 2:15 am

يا راجل همس مين وبتاع ميييييييييييييييين
فككك من الللى يشكك خخخخخخخخ Laughing
MoAmEn
MoAmEn
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)

تاريخ التسجيل : 01/10/2007
ذكر نقاط : 1034821
عدد الرسائل : 2012
الشهرة : 9

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف MoAmEn في الأربعاء 16 سبتمبر 2009, 12:10 am

ههههههههههههههه

ايه الكتير اللي انت قولتو ده يا حمادة
انا مافهمتش حاجة

هيه انهو وصف فيهم الاولاني ولا التاني


_________________
مع تحيات
إدارة المنتدى
avatar
hams elhanan
مشرفة قسم دلع البنات

تاريخ التسجيل : 07/05/2009
تاريخ الميلاد : 28/01/1991
انثى العمل/الترفيه : عروس البحر
نقاط : 40185
عدد الرسائل : 437
العمر : 28
الشهرة : 2

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف hams elhanan في الأربعاء 16 سبتمبر 2009, 2:25 am

ال همس مين وبنتاع مين ال
همس دي الي منورة المنتدي يا مان
وانت ياااحمادة ارسي علي رائي واحد من نحيتي
برغم اني عارفة نفسي

weema
weema
وادياوي جديد

تاريخ التسجيل : 14/07/2009
تاريخ الميلاد : 01/08/1990
ذكر العمل/الترفيه : طالب فى كلية سياحة وفنادق الاسماعيلية
نقاط : 38113
عدد الرسائل : 29
العمر : 29
الشهرة : 0

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف weema في الأربعاء 16 سبتمبر 2009, 2:53 pm

دا على اساس انك موبايل 1112ابو كشاف من فوق
ال منورة المنتدى ال

afro
MoAmEn
MoAmEn
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)

تاريخ التسجيل : 01/10/2007
ذكر نقاط : 1034821
عدد الرسائل : 2012
الشهرة : 9

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف MoAmEn في الخميس 17 سبتمبر 2009, 12:29 am

يا عم انت حاطط نقرك من نقرها ليه

ماتسيبها

وبعدين لو عايز تنتقم منها

يعني لو مدايقاك مثلا هيه اليومين دول قاعدة على كرسي الاعتراف

روح خلص تارك


_________________
مع تحيات
إدارة المنتدى
حمادة عبد النبي
حمادة عبد النبي
وادياوي سوبر
وادياوي سوبر

تاريخ التسجيل : 28/04/2009
تاريخ الميلاد : 02/07/1989
ذكر العمل/الترفيه : الكورة والكشافة
نقاط : 39204
عدد الرسائل : 1871
العمر : 30
المزاج : ماليش مزاج ليا كيف (( اتفرج علي متشات))
الشهرة : 15

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف حمادة عبد النبي في الخميس 17 سبتمبر 2009, 11:51 am

هههههههههه
مالك ومال حماده
خلي حمادة علي جنب وملكيش دعةه بيه وردي غلي قد ما هو بيكلمك

خلاص

القرصان

حماده عبد النبي
memo
memo
واديـاوي آخـر روقــان
واديـاوي آخـر روقــان

تاريخ التسجيل : 29/12/2008
تاريخ الميلاد : 05/03/1988
ذكر العمل/الترفيه : مدرس لغة انجليزية
نقاط : 40518
عدد الرسائل : 702
العمر : 31
المزاج : very happy
الشهرة : 32

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف memo في الأحد 24 يناير 2010, 11:45 pm

ايه ياجماعة دا مبقاش موضوع عن معانى اسماء البنات
دا بقى ميغة خالص
memo
memo
واديـاوي آخـر روقــان
واديـاوي آخـر روقــان

تاريخ التسجيل : 29/12/2008
تاريخ الميلاد : 05/03/1988
ذكر العمل/الترفيه : مدرس لغة انجليزية
نقاط : 40518
عدد الرسائل : 702
العمر : 31
المزاج : very happy
الشهرة : 32

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف memo في الأحد 24 يناير 2010, 11:47 pm

وشكرا على الموضوع الجميل
ملكة الاحساس
ملكة الاحساس
وادياوي اثبت نفسه
وادياوي  اثبت نفسه

تاريخ التسجيل : 19/01/2010
تاريخ الميلاد : 09/02/1990
انثى العمل/الترفيه : النت
نقاط : 36339
عدد الرسائل : 171
العمر : 29
الشهرة : 0

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف ملكة الاحساس في الإثنين 25 يناير 2010, 11:23 pm

الموضوع جميل اوي

بس انا ليا ساعه رايحه جايه ادور على اسمي


مش لاقياه هو مش في القاموس ولا ايه
ندى
ندى
وادياوي شغاال
وادياوي  شغاال

تاريخ التسجيل : 26/05/2008
تاريخ الميلاد : 10/10/1985
انثى نقاط : 42249
عدد الرسائل : 57
العمر : 34
الشهرة : 0

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف ندى في الأحد 07 فبراير 2010, 10:07 pm

التوبك يجنن بس انا

موش لاقيه اسمي ياتريت تدورولي عليه

واللي يلاقيه يبأه يبعتلي

مشكووووووووور يا ويمماا
حمادة عبد النبي
حمادة عبد النبي
وادياوي سوبر
وادياوي سوبر

تاريخ التسجيل : 28/04/2009
تاريخ الميلاد : 02/07/1989
ذكر العمل/الترفيه : الكورة والكشافة
نقاط : 39204
عدد الرسائل : 1871
العمر : 30
المزاج : ماليش مزاج ليا كيف (( اتفرج علي متشات))
الشهرة : 15

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف حمادة عبد النبي في الإثنين 08 فبراير 2010, 8:16 pm

I SAY THEM NOT KNOW TO NAMES GIRL

BUT

I SUGGEST
retta
retta
واديـاوي آخـر روقــان
واديـاوي آخـر روقــان

تاريخ التسجيل : 28/03/2010
تاريخ الميلاد : 03/07/1989
انثى العمل/الترفيه : طالبه
نقاط : 36548
عدد الرسائل : 805
العمر : 30
الشهرة : 22

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف retta في الأربعاء 07 أبريل 2010, 12:24 pm

مليش دعوه وانا اسمى فين
مليش دعوه انا عاوزه اسمى
Ahmed Romio
Ahmed Romio
وادياوي جديد

تاريخ التسجيل : 06/04/2013
تاريخ الميلاد : 25/05/1996
ذكر العمل/الترفيه : طالب
نقاط : 24431
عدد الرسائل : 1
العمر : 23
الشهرة : 0

فرعون رد: معانى اسماء البنات حسب علم النفس

مُساهمة من طرف Ahmed Romio في السبت 06 أبريل 2013, 10:23 am

بس للاسف في بعض الصفات مش مفهومه
او مكتوبه خطا يا ريت تشوفوا المشكله دى

    الوقت/التاريخ الآن هو السبت 14 ديسمبر 2019, 11:51 pm