وادي

أهلا بك عضونا الكريم
وادي يتمنى لك زيارة ممتعة ومفيدة
مع تحيات

مؤمن

https://www.facebook.com/momenelrfaay

وادي بين ضفاف القلوب يجمّع الأصدقاء



تعارف

MoAmEn
MoAmEn
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)

تاريخ التسجيل : 01/10/2007
ذكر نقاط : 1034831
عدد الرسائل : 2012
الشهرة : 9

فرعون تعارف

مُساهمة من طرف MoAmEn في الأربعاء 29 يوليو 2009, 9:34 pm


هنا كلنا هنتعرف على بعض


و نتكلم زي ما احنا عايزين
في المنتدى و علبة الدردشة أو الرسائل الخاصة و كمان لو عايزين في ايميلاتنا الخاصة
و المفاجئة و لأول مرة موبايلات كمان

يعني زي ما انت عايز

ودة مثال



عدل سابقا من قبل shady في الأحد 13 سبتمبر 2009, 11:57 pm عدل 3 مرات


_________________
مع تحيات
إدارة المنتدى
MoAmEn
MoAmEn
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)

تاريخ التسجيل : 01/10/2007
ذكر نقاط : 1034831
عدد الرسائل : 2012
الشهرة : 9

فرعون رد: تعارف

مُساهمة من طرف MoAmEn في الأربعاء 29 يوليو 2009, 9:41 pm

الاسم : ..............................
العنوان :.......................
مقيم في :.............
نوع الاقامة: مؤقتة مستقر
هوايني: مثلا .. التعارف المحترم و المراسلة عن طريق النت
الحاله الاجتماعية : مثلا بدور على عروسه
موبايلي:011000000000000000000000000000000
ايميلي:................................................
ويب سايت :.........................................


عدل سابقا من قبل shady في الجمعة 31 يوليو 2009, 10:21 pm عدل 1 مرات


_________________
مع تحيات
إدارة المنتدى
MoAmEn
MoAmEn
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)

تاريخ التسجيل : 01/10/2007
ذكر نقاط : 1034831
عدد الرسائل : 2012
الشهرة : 9

فرعون رد: تعارف

مُساهمة من طرف MoAmEn في الأربعاء 29 يوليو 2009, 9:44 pm

مش عايزين اي رد في الموضوع دة الا و تكون بدايتو المعلومات المطلوبه

يالا

مع بعضيكوا


_________________
مع تحيات
إدارة المنتدى
H
H
وادياوي من عيلة وادي
وادياوي من عيلة وادي

تاريخ التسجيل : 07/07/2009
تاريخ الميلاد : 05/09/1984
انثى العمل/الترفيه : معلمة
نقاط : 38827
عدد الرسائل : 284
العمر : 35
المزاج : فى قمة السعاده والرضا ولله الحمد
الشهرة : 1

فرعون رد: تعارف

مُساهمة من طرف H في الخميس 30 يوليو 2009, 9:35 am

اسمى : هدى
عنوانى : جمهوريه مصر العربيه - اسيوط
هوايتى : قراءة القرآن - والتعارف المحترم
حالتى : آآآآآآآآآآنسه
ايميلى : ameertelazab84@yahoo.com

حمادة عبد النبي
حمادة عبد النبي
وادياوي سوبر
وادياوي سوبر

تاريخ التسجيل : 28/04/2009
تاريخ الميلاد : 02/07/1989
ذكر العمل/الترفيه : الكورة والكشافة
نقاط : 39214
عدد الرسائل : 1871
العمر : 30
المزاج : ماليش مزاج ليا كيف (( اتفرج علي متشات))
الشهرة : 15

فرعون رد: تعارف

مُساهمة من طرف حمادة عبد النبي في السبت 01 أغسطس 2009, 1:31 am

الاسم : حمادة عبد النبي
المهنة : طالب بكلية تربية الوادي
المزاج : كرة القدم والكشافة
انا طبعا ذكر
وهوايتي الاكبر اني بحب كل الناس والناس كلها بتحبني والحمد لله
الايميل : said_90_2008@ yahoo
شكرا وانا بحب الناس كلها واللي في المنتدي وغير المنتدي
وعلشان رئاسة المنتدي انا دخلت المنتدي


وشكرا للناس كلها
ويا ويلك يا سواد ليلك يلي هتاخد ايميلي
abdo
abdo
وادياااوي مميز
وادياااوي  مميز

تاريخ التسجيل : 03/03/2009
تاريخ الميلاد : 14/03/1991
ذكر العمل/الترفيه : طالب فاشل
نقاط : 40784
عدد الرسائل : 481
العمر : 28
المزاج : معكنن وطالب ترويق صبح
الشهرة : 10

فرعون رد: تعارف

مُساهمة من طرف abdo في الجمعة 14 أغسطس 2009, 7:11 am

الاسم :عبدو
العنوان :الوادى الجديد
الهواية :فنان ولع
الايميل :king.mody@YAHOO.COM

s s s s
s ss
ss
s
avatar
sara
وادياوي شغاال
وادياوي  شغاال

تاريخ التسجيل : 18/11/2007
نقاط : 44580
عدد الرسائل : 87
الشهرة : 0

فرعون رد: تعارف

مُساهمة من طرف sara في السبت 15 أغسطس 2009, 12:00 am



الاسم : سارة
العنوان :الخارجة الوادي الجديد مصر
مقيم في :نفس العنوان...
نوع الاقامة: مستقر
هوايني: .. التعارف المحترم و المراسلة عن طريق النت
الحاله الاجتماعية : بدور على عريس
موبايلي:011
ايميلي: sndbad_adv@yahoo.com
ويب سايت :.........................................




شكرا على الموضوع الجميل دة
MoAmEn
MoAmEn
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)
رئيس إدارة المنتدى(The Owner)

تاريخ التسجيل : 01/10/2007
ذكر نقاط : 1034831
عدد الرسائل : 2012
الشهرة : 9

فرعون رد: تعارف

مُساهمة من طرف MoAmEn في الجمعة 21 أغسطس 2009, 11:17 pm

الاسم : شادي
العنوان :مصر
حاليا مقيم في : القاهرة
نوع الاقامة : مؤقتة
هواياتي : السفر التعارف و المراسلة
الحالة الاجتماعية : أعزب
موبايل :
ايميل:
ويب سايت :


عدل سابقا من قبل shady في الثلاثاء 25 أغسطس 2009, 10:58 pm عدل 2 مرات


_________________
مع تحيات
إدارة المنتدى
the Professor
the Professor
وادياوي جديد

تاريخ التسجيل : 20/03/2009
تاريخ الميلاد : 30/09/1986
ذكر العمل/الترفيه : translation
نقاط : 39231
عدد الرسائل : 7
العمر : 33
الشهرة : 0

فرعون رد: تعارف

مُساهمة من طرف the Professor في الأحد 23 أغسطس 2009, 10:51 pm

hi
iam Ahmed and i wish to have alot of friends here and iam ready to exchsnge our ideas
so my mail is hamada_net4@yahoo.com
and iam waiting for you
i live in cairo and work as assistant manager human resources
حمادة عبد النبي
حمادة عبد النبي
وادياوي سوبر
وادياوي سوبر

تاريخ التسجيل : 28/04/2009
تاريخ الميلاد : 02/07/1989
ذكر العمل/الترفيه : الكورة والكشافة
نقاط : 39214
عدد الرسائل : 1871
العمر : 30
المزاج : ماليش مزاج ليا كيف (( اتفرج علي متشات))
الشهرة : 15

فرعون رد: تعارف

مُساهمة من طرف حمادة عبد النبي في الإثنين 24 أغسطس 2009, 11:39 pm

ممكن لحظة ارد فيها علي الكل
يا عبدوا انت فنان في اية
لما بيقلولك ركب الانبوبة بتعملها غلط لدرجة انك ممكن تولع في البيت
يا اخي فنان في اية بالظبط يا اخي متجننيش
قال فنان قال
وانت يا عم شادي قاهره اية ومؤقتة اية
يا اخي دنتا لما بتيجي الكلية بترجع القاهره علي طول فين مؤقتة اسمها مستمرة

دة المنتدي دة هيجنني
طبعا دول اصحابي جامد وبهزر معاهم ونفسي الباقي يكون كدة هزاري معاهم
وانت والنبي يا عم البروفسير قول اسمك كامل خلاص
علشان انا شغال في السجل المدني وبعون الله هجيبك هجيبك
خلاص
بهزرمعاك دة كرت ارهاب لاي عضو جديد
وكل سنة وانتم طيبين
القرصان
حمادة عبد النبي
pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat
avatar
Hisham_Biology
وادياوي جامد اخر حاجه
وادياوي جامد اخر حاجه

تاريخ التسجيل : 03/05/2009
تاريخ الميلاد : 08/05/1990
ذكر العمل/الترفيه : فاضي وعلى رأي المثل الفاضي يعمل واحد
نقاط : 40114
عدد الرسائل : 381
العمر : 29
المزاج : كنت بحب....... حاليا قافل قلبي تماما للابد
الشهرة : 3

فرعون رد: تعارف

مُساهمة من طرف Hisham_Biology في الخميس 27 أغسطس 2009, 1:26 pm

انا بقه عن نفسي


الاسم : هشام محمد عبدالرحمن
العنوان :الوادي الجديد-حي الامل عماره 7
مقيم في :.الامل

نوع الاقامة: دائمه
هوايني: مثلا .. التعارف المحترم و المراسلة عن طريق النت
الحاله الاجتماعية : بحب
موبايلي:برايفت

ايميلي:.romio1212@hotmail.com/////h_mohd1212@yahoo.com
ويب سايتwww.tagged.com/hishamtoto


واللي عاوز يعرف اكتر عني يبعتلي اضافه على الايميل

Embarassed EmbarassedShocked
memo
memo
واديـاوي آخـر روقــان
واديـاوي آخـر روقــان

تاريخ التسجيل : 29/12/2008
تاريخ الميلاد : 05/03/1988
ذكر العمل/الترفيه : مدرس لغة انجليزية
نقاط : 40528
عدد الرسائل : 702
العمر : 31
المزاج : very happy
الشهرة : 32

فرعون رد: تعارف

مُساهمة من طرف memo في الأربعاء 09 سبتمبر 2009, 11:31 pm

الاسم : memo
العنوان :الوادى الجديد
هوايني: التعارف المحترم و المراسلة عن طريق النت
الحاله الاجتماعية : انا فعلا بدور على عروسه
موبايلي:0177103319
ايميلي:eehhlove@yahoo.com
ويب سايت :www.wady.ahlamontada.net
avatar
زائر
زائر

فرعون رد: تعارف

مُساهمة من طرف زائر في الأحد 01 نوفمبر 2009, 8:46 pm


الاسم_يونس كابو

العنوان_مصر @الوادي الجديد



نوع الاقامه_مستقر والجمدلله


الهوايه_ الكره الطائره وكره القدم



الحاله الاجتماعيه_اعزب وعاوز اتجوز



الايميل$younis_capo@yahoo.com


عدل سابقا من قبل younis capo في الأربعاء 17 فبراير 2010, 11:48 pm عدل 1 مرات
محمد كمال محمد
محمد كمال محمد
مشرف عام التقنيات الحديثه

تاريخ التسجيل : 15/11/2009
تاريخ الميلاد : 17/08/1989
ذكر العمل/الترفيه : كلية تربية الوادي الجديد
نقاط : 41090
عدد الرسائل : 548
العمر : 30
الشهرة : 4

فرعون رد: تعارف

مُساهمة من طرف محمد كمال محمد في الأربعاء 17 فبراير 2010, 10:08 pm

الاسم\ محمد كمال محمد
العنوان\الوادى الجديد الخارجة
نوع الاقامة\ ثابتة
هوايتى \العمل ومعرفة الناس كنوز
الحاله الاجتماعية \مش عاوز اتجوز
الموبيل\0115754305
الاميل\aptsam_21000
ahmed mohamed
ahmed mohamed
وادياوي جديد

تاريخ التسجيل : 26/09/2011
تاريخ الميلاد : 01/03/1993
ذكر العمل/الترفيه : xerox copy center
نقاط : 30047
عدد الرسائل : 7
العمر : 26
الشهرة : 0

فرعون رد: تعارف

مُساهمة من طرف ahmed mohamed في الإثنين 02 أبريل 2012, 2:53 am

الاسم : احمد محمد احمد محمد عبدالهادي
السن : 19 سنه
الجنسية : لو لم أكن مصريا لوددت ان أكون مصريا
العنوان : الوادي الجديد - الداخلة - قرية المعصرة
الهوايات المفضله : القراءة - الانترنت - ولغات البرمجه

    الوقت/التاريخ الآن هو الأحد 15 ديسمبر 2019, 12:31 am